Wednesday, January 7, 2009

sambungan cite...

nexwik..bday aku...emm..10 Januari...tahun xleh gtau r...duit da makin susut...p janji tetap kne tepati....aku nk belanja kwn2 makan...sambil2 sambut bday aku ngan bday kwn2 yg lahir bln 11, 12 n awal bulan 1 gak...maklumla.....nti merajuk lak...nak2 saba...die klu bday aku selalu je wat tebaik...faezan, shada,kma,ani,ita, put, hariah......mmg ingat je bday aku...p aku je yg cam kedekut ckit..p xleh salahkan aku gak..sape suh diorg lahir bulan 11 or 12...bulan 11, aku busy ngan exam..mmg xkan amik tau pasal party2 ni..same gak yg bln 12..time cuti beb....em...arini ari rabu....tgggu.................ari jumaat ni kiteorg p sambut...mintak2 la jgn sapai RM2oo...pokai beb...p biarlah.....da rezeki diorg utk pokaikan aku gamaknnye,..........myb jg sbb aku dpt durian runtuh...hehehee.....
ok....cite pasai study lak............
aku ni dah jd giv up nk study...ni da masuk mgu ke3, p otak aku tgh kosong....hmm..........xtaulank jd pe ngan aku....asyik p kuo je................duit pn kuo jg la............

No comments: