Monday, November 29, 2010

corat carit sem 7..

alhmdulillah..semua bejalan lancar..planning aku nk kumpul rm 5k...da bejaya..p ble da tolak yg aku gune..duit leni tinggal dlm nk dekat rm4K...maklumlah..da abis pn sem ni..patutnye aku balik cuti kat umah...tbe2 plan tegendala sbb LM..LM ni mmg betul2 peningkan kepala la...suke sgt wat aku xtentu arah..padahal benda simple je..nk dibuatkan cite...ble pemohonan area sek mana utk lm kuor..aku cepat2 r isi bg sama ngan kwn aku..kiteorg mtk balik pulau(pilihan 1), s.petani(pilihan ke2)...mtk tempat sama sbb die ada kete..haha..gunekan peluang yg sedia ada..p sebenarnya..2 sbb kedua..sbb petama sbb aku mmg nk duk USM lg...aku syg sgt kat USM ni...xtau la klu tbe2 kuor dr USM kene p praktikal kat luor dr jambatan penen ni..selagi sbb aku da selesa sgt ngan kemudahan yg sedia ada kat CG ni..kwn2 rapat pn ramai.ela, yati ngan linda r pengganti saba n d geng...semua makan, minum, pakai, shoping n lain2 sal aku pun diorg yg handle..tanks sgt sbb sudi menerima aku sbg kwn baik..susah tau nk jdkan aku ni kwn baik..aku nampak bik n friendly, p aku jenis kwn say hye say bye..maksudnye...klu org bik ngan aku sekalipun, p klu aku rse xde chemistry...mmg xjalan gak..p klu aku rse cam de chemistry...aku yg beriya2 nk kwn..semua benda aku sangup wat..hehe..p syokla duk ngan diorg...klu aku balik lewat p, diorg stil tunggu..risau takut aku xbalik2...maklumla, anak dare katakan..hehe..p tanks kat diorg..aku hargai..
hm..ingat x kisah banci aritu...aku mmg beterima kasihla kat KJAAN sbb baik ati sgt duk bg duit kat pekerja die..aku asyik dpt duit je dr keje banci ni wpun da lama abis...bru je xdi aku p cek duit...dpt rm 5oo lg..giler..dlu mase mula2 nk wat keje banci...aku jus ingat plg byk kiteorg dpt rm 2K...p ble counting balik semua..kiteorg sebenarnya dpt dlm rm 3K...byk sgt..syukur sgt kat hadrat illahi...2 bru satu cite bes..de lg satu cite bes.aku pn dpt duit zakat rm 500..haha..aku xmenipu pn time mtk aritu..aku ckp aku mtk duit zakat sbb nk p LM n aku perlukan duit utk wat lesen walaupun aku mmg da dapat biasiswa..xsangka, aku dapat..bukan aku je dpt...ela, yati, linda pn dapat..mmg syok sgtla..aku mmg hapy giler..syukur sgt2....alhmdulillah..da lupe da sal lm yg ngoknget2..hehe...try kire...duit aku sebenarnya da lebih dr rm 5K..p xpela..yg ptg skrg, ada dlm nk dekat 4K.. 1K lg aku da gune utk wat bsnes...mmg aku giler duit leni..da xnampak lelaki ni,..bahaya sungguh...haha..p xpela....duit lg ptg dr lelaki wat mse leni....FENDI pn aku da malas nk layan...budak2 amik master leni gamaknye..ingatkan da abis study..hm..betul ke aku xkisah tentang kehadiran dia...p..sebenarnya..aku xleh tgok die...nape la xdpt die...sedey sungguh..duit byk2 pn nk watpe klu xdpt miliki hati lelaki2...adoi..giler sungguh aku kat die ek..hehe..peluang cerah jd andartu ni..hehe
2 cite sal FENDI..

No comments: