Thursday, December 30, 2010

adakah hatiku bakal dimiliki...yup...bday aku 10 jan 2010..semuanya akan terjawab..versi 2

ni sal MR A..lelaki ni romantik....sgt2 berusaha utk ajak aku caple ngan die...muke die manis, penyayang n juga suke menangis...yg plg ptg..manje sgt sapa mnyebabkan aku pn xsapa ati nk tinggalkan lelaki ni...lelaki ni bru je hadir dlm idup aku..p die sgt jujur n iklas..aku betul2 respec ngan lelaki ni sbb die sgt2 berani n die mintak aku secara gentleman n beranila..aku suke cara die...mmg cara yg aku impikan lelaki melamar aku cam2..beza sungguh die ngan sifu aku...sorg syg sgt ke aku, p xtunjuk...p sorg lagi cuba syg aku n mtk aku usaha sama2 syg die..adoi..penatla klu memikirkan hal ni..lg penat ble aku tau MR A nk mai jupe aku..dr tarikh yg die kata nk mai jupe2...cam kena je ngan tarikh bday aku..aku pn de gak gtau mR A..biarkan aku bebas dlu tnpa ikatan..tgu bday aku, bru aku memilih..p mmg betul..aku punye impian setlah aku kecewa ngan FENDI dr tahun petama aku kat USM ialah..aku hnye akan becinte yg mmg aku nk bawa ke alam pekawinan mse umur aku cukup 24...ye..10 hari lg penantian pd impian aku 2 akan dtg..tp..camne klu MR A yg berusaha besungguh2 dtg pd tarikh bday ku itu...tenyata mse aku wat impian 2..aku ckp kat dri sndri..lelaki petama yg wish bday aku n smbut bday aku...lelaki 2 yg aku pilih...camna ngan sifu..p dlm kes ni..sifu aku da wish bday aku mse die col aku 28 dec aritu...sifu aku sndri ckp...aku owg petama wish bday han.maksudnye..aku da xtentu arah ni....ciannnye.............dua2 lelaki sgt2 bik..............aku xtau sgt nk wat pilihan..2,2 aku syg.......aku xnak memilih...n aku harap sgt yg MR A datang pd tarikh len...jgnla betul2 datang time bday aku...nti aku lg rse besalah pd kedua2..p MR A romantik..aku rse die tau kot 10 jan 2010 bday aku..patutla die beriya2 nk mai PNEN...hm...aku xpenah gtau bday aku kat die..p die sgt menarik perhatian aku..YA ALLAH..aku memohon padamu...mintak2 la maxis wat hal time bday aku...mtk2 la jmbtan penen kene tutup time 9 januari n 10 januari 2010...AKU XNAK WAT PILIHAN>>>...aku sgt2 TAKUTTTTT...........boleh x bg aku jd kwn je ngan diorg semua..tp kedua2nya nk miliki HATI aku...camna ni...skrg bru aku tau..camna lelaki leh kawin 4..susahnya klu ketamakan menguasai diri sndri..p aku xtamak..aku pn xplan jd camni..aku bg peluan pd MR A sbb aku ingatkan sifu aku xkan syg n suke aku..biar aku je syok sndri kat sifu aku..haha..p dlm mase mmberi peluan pd MR A...SIFU aku datang mengapai tgn aku..siap ckp ayat ala2 jgn tinggalkan die..p dlm mse yg sama..hati aku da terusik dgn MR A..klu semua tnye aku skrg..aku nk gtau jujur..aku rsa aku bg 50% bg SIFU n 50% kat MR A..p aku sgt2 suke becakap ngan sifu...klu ngan MR A..aku myb xkenal baik ngan die..jd..ble ckp phone ngan die...aku rse kekok ckit kot..xcam sifu..aku leh cite pe saja yg aku suk n xsuke..n sifu aku hnye akan diam n mndengar je pe aku ckp...pahtu pah abis aku ckp..die pun mule becakap..slow..penuh ngan ketenangan..ketawa kecil yg menghangatkan malam...aku dpt rse cam mana muke die merah sbb ketawa melampau2...my sifu really sweet..semua owg suh pilih SIFU..tp camna ngan MR A..aku perlu adil..2,2 aku syg...mmg.aku suke sgt kat 2,2...impian aku 4 taun lepas..aku hanya akan kawin ngan owg yg betul2 syg aku..sapa syg aku lebih..aku pilih yg 2...

No comments: