Monday, November 10, 2008

borinyer...........p tbe2................jeng..jeng...jeng......

adoi.......pening lagi.......... camne ni.. dah ler pening...boring pulak 2........ aku bru je jupe ngan akak senior kat libry 5 minit xdi........ da ler tips yg diberinyer....... die budak Pendidikan Pra Sek.... baik orangnyer.. xsombong...... klu kteorg jupe...asyik ckap kiteorg bakal mati jer dek paper2 exam sem ni.............mmg paper sem ni susuh giler........ huhuhu..... p xper........ kiteorg sntiase mendoakn kjayaan satu sama lain.... huhu.jgn jeles k...... hmm...die pn da gtau aku y nex sem....... die da p L.M........insyaAllah......aku doakan yg tbaik untk die................hmmm....aku pn citer r kat die yg aku kantoi jwb HGF 225, pahtu las2 kiteorg same gelak.....lawak ak......kteorg gelak sbb kebodohan sndiri......hmm.....bior le..........y da lepas tetap lepas........ pahtu kteorg cite pasai APEX........ aku pn da cite kat die y aku mgidam nak jd lcture suatu hari nanti...p rsenyer... impian 2 xkan tcapai............alahai sedihnyer... p xperla......korg same2 la doakan kejayaan aku yer................amin

No comments: