Friday, November 14, 2008

kisah blurku pah abis paper.................

yahooo......besnyer idup................aku da abis exam...............p malangnya, pah je abis exam2..otak aku jd blur ckit........hmm....kisahnye camni......dah abis las exam paper.........aku p melepak kat restu.......bilik sape lagi.blik geng bik aku r.............. si Sabarina si murai maran2..........hehehe...........jgn marah yer cik kak............i gurau jer...................hmmm....... pahtu......aku p kcau faezan...........maklumlah pah smbhyg jumaat nanti.....die da exam.....jeng..jeng...jeng.............. hm... actually..........dis is d right time 2 disturb her concentrate............hahahahaha...........kesiannyer die....... p...p....blik faezan.........aku terbau colek mempelam.............pe lg.....aku n saba pn terus masuk blik faezan without asking "salam" p kiteorg TERJAH.........hahaha.... pe lg.....tnpe perlu kate2 alu-aluan untuk menjamah colek mempelam 2............aku n saba terus menyantap............fullamak....................sedapnyer hingga mnjilat jari.............. nasib bik aku da abis exam....klu x, jgn arap aku nak sentuh benda2 masam ni......................pantang................... p tulah y aku herannyer dgn faezan............dah ler nak exam petang.....p cre melantak colek mempelam tu mcm org mgidam.............. phtu.....pe lg, aku bg cramah motivasi la kt die..........jd prof. madya suhadah jap............pahtu...die pn stop makan n p toilet..... pah kuor dr toilet...........die terus makan kismis n kurma dr Mekah............die ckp bg berkat ckit...........selagi dapat cover efek makan mempelam pd die pnyer ingatan gak..... em...........lawak-lawak...... pe la nk jd ngan kwn2 aku ni............pah balik dr blik faezan....aku n saba pn blik bilik die.........jeng....jeng...........jeng......teka pe yg kami buat....................................................................................................

No comments: