Monday, November 10, 2008

exam......................

adoi... tensyennyer exam kali ni.......... dlm seminggu abis 6 paper........
berat giler..dah ler mule2 exam aku da kne jawab major ngan minor.............. parah....parah...... yg senang2, jwb mase ari las.........
hmmm....bg aku....baik jawab yg senang dlu.............xdala tensyen sgt..............p 2 la, yg berat2 kne deal dlu.......... huhuhuhu.............. malangnyer nasib aku kne jawab satu major n minor paper in same day... dapat res jus 3 jam je....p xckup oi......mane dapat nak handle 2 benda berat dlm mse shari.....p enat tangan menulis pn x abis lg..........masuk2 exam sej time kul 9pg.......start exam, tgn ni xpernah bhenti.......bayangkan..........ada 4 soalan....stiap soalan aku jawab 2 helai penuh muka depan ngan belakang.......banyak tu........tgn ni memang penat giler.rase cam jari ni nak tercbut jer.......... dah ler penat mnulis......... pahtu ktua pgawas lepas jam 12.20pm........nak p makan lg.......xsmpat da nak study geo fiz.......pening2............pening ku oh dgn geo fiz......lalalala........ mmg crinaha tul la.....otak da tepu...dah xleh masuk pape.......... ksiannyer........... abis la pointer aku jatuh gara-gara HGF225....... hmmm.p xleh salahkan org yg atur jadual tu jg.....actually all of those matters happened bcoz of my fault........... sape suh xnak study awal2........ hmm...p kan, aku rse sbb utama aku da jd smakin blur skrg adlah kerna KPM.......sejak aku tau aku dapat KPM.... mud aku utk study da jatuh merudum..........aku asyik pikir yg aku akan "selamat" jer....... dlu beriya-iya kejar dean list.. p bile da dpt dekan...aku plak wat hal........... ntahla....aku patutnyer bsyukur sbb dpat KPM... tp sbenarnyer ble dah dpt, aku pulak yg xpandai brsyukur....... org cakap.... keadaan aku skrg ni mcm org yg xmnsyukuri nikmat TUHAN...... patutnyer.........bile da dapat KPM, aku kne jge pointer........p yg trjadi.........."SEBALIKNYER"........ hmmm.......matila aku X nie...........mesti result jatuh giler-giler..........camne aku nak jawab ngan abah aku......... hmm................. nampak gayenyer tpakse kne tadah tlinga jela..........nasib badan......sape yg suh cri nahas.....jawab la sndiri...........(korg doa-doa jela aku xkena marah yer)

No comments: